Posts

Showing posts from November, 2010

~~Dompet oh Dompet~~

Image
adoi... bleh jadi gila aku dibuatnya... macam mana la bleh hilang... tak pernah-pernah jadi macam ni... dugaan ni... nasib baik la dapat bersabar lagi.... dah la macam-macam ada dalam dompet ni... kalau hilang nak kena g buat balik semua-semua tu... aku la cuai sangat ni.. kenapa tak tau... macam-macam hal la... tima kasih la kat budak-budak ni yang tolong carikan:-

FARIS FIA BUKHARI
ini la dompetnya.. huhuhu... jangan la hilang lagi... waaa...

LIBK KeMbALi...

Image
WOW... hehehe... xsangka kan... masa cepat btl berlalu.... dulu... masa sem 1 nak masuk sem 2... aku p LIBK.. untuk jadi komander... sekarang... sem 5 nak masuk sem 6.. aku p jgk LIBK... tp sebagai seorang komander.... macam-macam pengalaman akan aku sampaikan dekat BK-BK nnt... aku harap LIBK kali ni dapat lahirkan KOMANDER-KOMANDER yang bagus... aku tahu banyak bakat-bakat baru yang ada... peluang ni aku akan cuba kutip sebanyak mana pengalaman masa LIBK ni... hehehe.. nampak macam seronok kan... tapi jangan fikir nak seronok jer SHUKRI oooi... usaha kena lebih dan jangan berkira masa melakukan kerja... niat ikhlas penting... TERIMA KASIH jugak kepada KAK D(DIYANAH SULAIMAN) sebab memberi nasihat berguna... dan kawan-kawan intake 43 iaitu :- TAAT FARIS KEOWN AISYAH
IDA
NANI
SEHA
CHIDOT
AIRIN MELL(bersara) SUYA(bersara) FARAH(bersara) doakan semoga aku selamat dari kena tembak banya-banyak... hahaha... support me from behind yer semua... AKU SAYANG KORANG SEMUA.... hehehe...
agak - agak la ka…

WaJaH BaRu...

yea... akhirnya... berwajah baru jugak blog aku ni.... terima kasih jgk kepada MELLISA... sbb membantu saya... hehehhee... waa.... teruja tambah seronok ni.... xlupa jgk kepada JANNAH ASILA ISHAK sbb pernah membantu saya jgk.... SAYANG KORANG... hehehe...