Posts

Showing posts from April, 2013

timbul.. tenggelam.. timbul.. tenggelam...

Image
Assalamualaikum dan selamat sejahtera....
berbalik pada tajuk kita hari ni..
perasan tak dalam kehidupan kita ni, mesti ada perkara yang akan tiba-tiba muncul.. tiba-tiba hilang..
kadang-kadang bukan kita minta semua ni terjadi, tetapi bila ini terjadi la baru kita akan mula merasai perkara yang hilang tu...
contohnya seperti kita berkawan, ada kawan yang selalu ada dengan kita dulu.. bila dah semakin membesar dan banyak komitmen.. akan terjadi la kejap jumpa.. kejap tidak..
jangan kita liaht dari keburukannya saja.. cuba kita nilai dari kebaikannya sama..
jika kita tak rasa kehilangan sekejap.. kita tidak akan hargai apa yang kita ada..
tapi kenapa rasa macam lari tajuk jer.. hmmmm... lupa pulak.. tengah fikirkan benda lain ni..
adduuuuhhh... stressss...
jumpa lagi lain kali.. hahaha.. salah-salah..

berkawan biarlah selamanya.. walaupun tenggelam timbul tenggelam timbul pon.. janji hati kita tetap bersama

Buuooorriinng... Mari membaca...

Image
hehehe.. saja ja letak tajuk tu.. sebab boring jugak la..
duk baca jurnal ni dengan workbook..
adoi.
leh sakit jiwa aku nak paham..
maklumlah.. jenis yang bukan suka membaca.. agaknya sebab tu kurang ilmu sikit aku ni.. pengajarannya, kita kena la selalu membaca untuk mengumpul dalam diri kita ni.. bukan hanya dengan pengalaman saja kita dapat ilmu.. memlalui pembacaan kit a juga boleh menajamkan lagi pengetahuan kita..
jadi..
MARILAH MEMBACA... adoi..
kuatkan semangat.. hehehe..
daaaaaaaaa....