Posts

Showing posts from May, 2012

CiNtA Oh~ CiNtA..

Image
sukanya kita bila berbicara tentang cinta.. tetapi cinta itu memerlokan banyak kesabaran..
bukan senang nak mengharungi perasaan cinta.. orang yang tabah juga kadang-kadang akan terjatuh juga apabila gagal dalam bercinta... sedar tak sedar.. telah banyak cinta yang kita lalui dari kita kecil sehingga kita besar.. suka kan.. boleh buat senyum sampai ke telinga kalau teringat tentang cinta..

zaman sekarang ni seolah-olah kita perlu untuk bercinta.. kalau tak.. kita akan rasa kekurangan dari orang lain..
bagi diri kita.. "saya perlu ada bf atau gf".. dah macam sesuatu benda yang perlu dah sekarang.. hehehehe.. biasa la.. benda seronok..(yeker?) hahaha..

kadang-kadang kita tengok budak-budak sekolah bercinta.. dah macam suami isteri dah.. punya la kemaruk dalam bercinta.. hehehe..(aku budak baik dulu)... tak salah nak bercinta.. tapi perlu ada tahapnya.. jangan masa mula-mula bercinta dah level high.. takut nanti bila dah lama.. mula la rasa jemu dan bosan.. biar kita bermula d…

Rajin!! Rajin!! Rajin!!!

Image
hai.. salam 1Malaysia.. hehehe.. rasanya dah lama jugak tak update blog ni.. biasa la.. semenjak dah bekerjaya ni.. bukan senang nak ada masa.. (alasan ker tu?) hehehe.. bukan apa.. disebabkan badan letih bila balik kerja, banyak benda tak dapat difikirkan lagi kecuali tidur jer la.. hahaha.. rasanya dah sampai masanya kena berubah.. sampai bila nak jadi macam ni kan.. balik kerja ja tidur.. balik kerja ja tidoq(alamak.. terkeluar bahasa kedah ni..) hahaha..

sekarang ni pon dah tak macam dulu lagi.. dulu ramai kekawan boleh diajak berjalan-jalan.. sekarang duduk rumah ja.. rindu pulak zaman remaja dulu.. hehehe.. (sekarang bukan dah tua.. cuma dewasa) hehehe... berbalik kepada tajuk atas ni la kan.. agak-agak macam mana la kita dapat merajin kan diri kita ni.. selalunya kita akan ambil sikap malas.. contohnya... malas nak buat kerja.. malas baca buku.. malas masak.. malas mandi(ini bukan aku.. hehehe)

jadi kena la muhasabah diri sendiri.. agar dapat merajinkan balik diri sendiri.. aku …