Posts

Showing posts from January, 2011

MARI menari....

Image
oh yeah... mari kita semua berhibur.... huhuhu... kali ni menari plak... banyak kan aktiviti kami orang... kuang3... jangan jeles... kali ni FAKULTI PENGURUSAN MAKLUMATatau IM telah mengadakan hari bertemu pelanggan... hehhee.. tarikhnya 26 January 2011... hurm... apa yek cerita menarik kali ni..? nak tahu ker.? kuang3... baca la kat bawah ni...

ini masa mula-mula nak cari tempat untuk berlatih.. huhuhu.. mana ek sesuai..? tahu tak..? mesti la kat BK atas... huhuhu... tahu ker BK mana.? tak payah tahu la.. rahsia... hehehe.... masa mula-mula tengok wan menari... ALAMAK... BOLEH KER NI NAK BUAT..? huhuhu... tak pernah-pernah menari pon sebelum ni(kecuali I-REC II) huhuhu...

haaaa... ini tengah praktis ni... 1,2,3,4,5,6,7,8..... jangan malas-malas yer... semua kena kira masa... tengok nad... comel kan... hahahaha....
waduh... ini aku punya team... hensem gila r semua ni... kuikuikui... jangan jeles yer orang lain... 2 orang pahlawan bersama 3 serikandi puncak... hehehe...
ini yang pelik... …

GaBaI PuNyA SuNgAi....

Image
haaa... inilah barisan artis-artis yang berjaya ke final... hehehe.. artis-artis habukz... hehhehe.. gurau-gurau jer... ini gambar masa kami orang pergi makan kat tasik idaman... malam sebelum ke sungai gabai... hehehe.. malam tu nak p tido umah cik salmah(salbiah)... sebelum p tido... kena la isi perut dulu kan... jadi kami pon singgah la kat tasik idaman untuk makan... meriah sungguh yer... memang happening la malam ni... huhuhuhu.... nak dijadikan cerita... cerita apa ek..? teruskan la membaca yer... huhuhu..

hahaha... apa macam.. tengah jalan pon mau ambik gambar jgk.. memang tak boleh nak kata apa la ngan geng-geng ni... pantang sua kamera... hehehe... ini bukan kereta rosak tau... ini kami tengah menunggu kereta lagi satu datang... bak kata pepatah SAMBIL MENUNGGU AMBIL GAMBAR.... heehehhee... salah la... SAMBIL MENYELAM MINUM AIR... ini baru betul... hehehe... alang-alang dah tunggu tu kan... jadi kena la bergambar... aku bawak keta kancil tu... hehehe....


masa ni tengah nak ambi…

MeNiPu----> TeRtIpU----->DiTiPu

Image
hai.. kembali lagi kali ini... huhuhu... tajuk sama ja... semua tu ada kaitan dengan tipu... urm... kali ni nak kongsi sikit pasai tipu-tipu ni... hehehe.. dari doktor pakar SHUKRI... kuang3... AMIN... mudah-mudahan la yer...


MENIPU urm... ini yang orang suka buat... hehehe.. MENIPU... sebab apa buat? itu hanya orang yang menipu saja yang tahu kan... entah la.. kalau dia kata dia cakap betul.. kita bukan tahu dia tengah menipu... hadoi... susahkan macam ni.. kenapa kita masih mahu menipu yer sedangkan orang dah letakkan kepercayaan kat kita... dan kita sendiri yang minta untuk percayaan kita.. tapi still nak menipu... kalau ada sesapa tahu jawapan dia.. kongsi-kongsi la bersama.... hehehe..

TERTIPU ini kategori macam mana plak ek... hehehe... aku nak cita pon xpandai sangat... tapi kadang-kadang orang  yang menipu akan cakap macam ni la kan.. "bukan sengaja nak tipu".. ini kot maksud tertipu... urmmmm..? tertipu..? boleh ka..? menipu dengan tidak sengaja... aik..? hebat pulak ek…

formspring.me

Tanye jer la apa2 pon... http://formspring.me/ceehedi

L>E>LA>K>I (barang yang wajib ada)

hai..  salam kembali... post kali ni aku nak kongsi sikit apa yang aku terbaca kat majalah RAPI yang dibeli oleh kawan aku(TAAT).. aku pon xtau la edisi ke berapa.. main baca ja(nampak ada atas meja).. aku minat dengan muka surat 77.. dia cita apa yang barang lelaki wajib ada.. hehehehe... jeng.. jeng.. jeng... meh kita hurai satu persatu...

SUT haaaa... ini yang best ni.. mahai kot.. tp ok la kan.. beli sekali boleh pakai banyak tahun.. lagipon bukan kena pakai hari-hari... majlis-majlis tertentu ja.. itu pon yang formal.. kalau dah ada kira ok la kan.. bila ada majlis ja.. xsusah-susah nak kalut(kelam-kabut) p cari.. apa lagi.. jom la kita p tempah sekarang.. hehehehe...

KASUT & TALI PINGGANG HITAM
untuk yang ni.. ok la... tali pinggang hitam aku dah ada... tp macam kena beli baru ja.. sebab dah lama kan.. mesti cari yang terkini.. betol x.? hehehe.. kasut plak.. adoi... macam mana ek... kasut hitam.... kena cuba cari ni.. bukan apa.. dalam buku tu cakap... barang ni dapat membantu…