Posts

Showing posts from August, 2011

CaBarAn BeKeRjA....

Image
hai... dah lama xupdate blog ni....
huhuhuhu... maklum la... malas sikit semenjak 2 menjak ni....
kali ni nak cerita tentang kerja...
dulu masa mula-mula belajar... selalu pikir nak kerja la sebab nak duit sendiri kan...
bukan aku ja rasa macam ni... semua orang macam tu kan...
sebab malas nak minta kat mak atau ayah...
selalu kalau minta bukan dapat penuh pon...
pastu mula la rasa tak puas hati...
nak minta duit sikit pon tak boleh.....
huhuhuhu... pada hal kita tak tahu... bukan senang nak mencari duit...
tapi bila aku dah besar ni... baru aku tau apa itu perasaan mencari rezeki...
bukan senang kita nak mencari rezeki.... patutnya aku bersyukur sangat sebab dulu minta duit kat umi...
umi bagi... ish3... insaf aku buat seketika....
masa mula-mula aku dapat tawaran kerja... huh... tak tahu la nak cakap macam mana...
dah la 1st interview... dapat pulak... memang rezeki aku kat situ... Allah dah memang tetapkan aku akan bekerja di tempat orang... bukan tempat aku sendiri... supaya aku d…