Posts

Showing posts from October, 2011

MaRi BeRjOgGiNg

Image
kali ni kita nak bincang pasai kesihatan sikit la ek... huhuhuhu... mesti la tentang aktiviti berjogging... anda suka ker berjogging ni.... susah jugak la nak dapat kawan-kawan yang suka berjogging ni... selalu nya bila ajak ja untuk berjogging.. macam-macam alasan la diaorang akan bagi... contohnya... 
"alamak... hari ni aku ada kerja la.." " tak per la... jogging la dulu.. kalau sempat nanti aku join la.." "aku macam tak sihat ja hari ni.."
banyak lagi la alasan kalau tak nak berjogging.... huhuhu... bukan nak paksa kamu-kamu itu untuk berjogging... tapi ingat... kalau badan tak bersenam... lemak-lemak akan terkumpul... maka jadi la obesiti.... nanti kita cerita panjang lagi tentang bagusnya berjogging ni ek.... huhuhuhu... beli kasut sebab nak jogging.. kalau tak jogging jugak... tak tahu la... kuikuikuikui....

Kembali Semula

Image
dah lama rasanya xupdate blog ni... huhuhuhu... apakan daya... bz dengan kerja... dulu xpala xkerja lagi... boleh la mengupdate blog sesuka suki.... huhuhuh... insyaallah dengan adanya P14G ni.. boleh la rajin sket online... bukan apa... bila dah ada benda sendiri... jadi rasa macam senang ja nak guna kan... huhuhu... tidak la asyik nak kena tebalkan muka ja nak meminjam.... kuang.. kuang... kuang.... apa-apa pon... berjumpa lagi kita buat kali ke......... urrmmm..????? berapa ek... hahahhaa.... lupa la... daaaaa.....