Posts

Showing posts from December, 2009

^^aDiK BeRaDikKu^^

Image
one hepy family




arini macam nak cita ttg budak-budak ni la....
rasanya kami ni dah macam adik beradik dah...
apa-apa pon mesti la aku ni yang sulung...
dah aku paling tinggi kan...
nak kata apa lagi......
mari la sini nak perkenalkan budak-budak ni.....



bawah sket dari aku...
ini nama diberi Hairy....umur sama aku...tapi dia muda bulan dengan aku....dia ni bagus.... pandai menjaga ibunya n kakaknya..sesapa yang nak ngorat leh ambil borang yer...aku kenal hairy dari sekolah rendah lagi...bez kawan dengan dia...sama2 sporting... hepening...mmg bagus la budak ni...hahahaha....bleh buat menantu ni kalu ada makcik2 nak buat jodoh untuk anak dia....hahahaha...mmg berbaloi... berbaloi-baloi...





ini namanya pisau kontot(filem p.ramlee) huhuhuhu...xdak la...nama dia ni syaufiq... hitam itu menawan adalah sesuai untuk dia.....hahahaha.... jangan main2... ramai yang sayang tu....aku mula kenai masa aku form 4...kami rapat sampai sekarang.... family dia macam family aku..fmily aku macam family dia....huhuh…

--KeJatUHan EmPayAr--

Image
setelah sekian lama....
akhirnya putera menngalami kesukaran dalam hidupnya...
empayar yang dibinanya telah diserang...
ramai rakyat-rakyat telah terbunuh...
putera cuba untuk melawan musuk-musuh itu..
namun kekuatan empayarnya belum cukup kuat untuk menewaskan musuh-musuh itu..
putera tidak mampu untuk terus berlawan walaupun telah mencuba pelbagai cara..
disaat itu, putera telah mengalirkan air mata yang sangat berharga...
namun putera tetap menyumbunyikan kesedihannya itu daripada rakyat jelata kerana tidak mahu rakyat turut bersedih...
putera yang telah hampir berputus asa dan mahu menyerah..
telah diselamatkan oleh raja dan permaisuri negara Kolonga...
Mereka telah menghantar pahlawan untuk menyelamatkan negara putera..
putera sangat berterima kasih kepada raja dan permaisuri itu...
Malah mereka juga telah menyatakan bahawa mereka telah menganggap putera seperti adik beradik...
putera yang dalam keadaan sedih itu melihat empayarnya telah musnah sama sekali...
bagai padang jarak padang terkukur.…

Hati Aku Lagi

Image
Aduh... saketnya...
kecian hati aku ni...
aku pon xtahu lagi macam mana nak pujuk hati aku ni...
bila agaknya semua ni akan berakhir ek...
bila aku cuba beri kasih sayang..
kenapa dia xtahu nak hargai langsung...
aku ni mungkin tempat persinggahan saja kot...
hati aku kan senang saja nak disakiti...
parut yang lama pon belum dapat disembuhkan lagi...
dia beri luka yang baru pulak...
kenapa ek..?
apa yang dia fikirkan tentang aku ek..
fikir aku ni tiada perasaan kot...
senang-senang ja nak buat macam ni kat aku...
kalu xsuka...
jangan la cakap sayang....
benda tu boleh melukakan hati orang.....
percayalah cakap aku ni...
jangan buat aku macam ni ek..
aku ada hati...
aku ada perasaan jgk...
aku hanya manusia biasa....