Posts

Showing posts from February, 2011

MERAH atau HITAM

Image
hehehe... selama ni  tak perasaan la plak barang-barang aku warna semua sama kaler ja... hehehehe... lepas beli satu... satu... beli satu... satu lagi... sampai la dah jadi banyak... baru rasa macam ada yang tak kena ja... rupa-rupanya... warna barang semua hampir serupa.. hahahaha.. atau serupa ja semua... adoi... dulu cakap minat warna biru... kenap tiba-tiba banyak barang merah dan hitam ni... heran dan pelik betul la... kompius ni... patutnya biru dengan hitam ka... hehehe... apa-apa pon... merah ada kenangan aku dengan DIA... hehehe.. yang aku tak akan lupakan sampai bila-bila... RED is HOt... kuang3...

~~MaJLis PeRsAnDiNgaN~~

Image
hehehe... best tak tauk kat atas... bukan saya yer yang bersanding... tapi abang long la.. hehehe... maljis ni diadakan pada hari sabtu lepas... 5 FEBRUARI 2011.... haa... best la tempat dia... majlis ni untuk pengantin lelaki dan perempuan... mereka buat sekali... meriah ooo.. hehehe..... pagi-pagi lagi aku dah kena bangun awai... hehe... nak kena p ambil FAZURA lagi... pastu terus p ke JITRA... kat KELAB GOLF... dewan DCCG... hhehehe...

waaaa.... cantik kan pelamin dia... serba putih lagi tu.... kalau pandai... cuba teka pengantin pakai warna apa... jeng... jeng... jeng.... hehehe.... nak tahu ker... kejap ek.... huhuhu....

tudia..... MERAH MENYALA OH JANTUNG KU.... lalalala~~ hehehe... menyanyi plak dia.... apa macam... bak kata FAZURA... "merah la baru nampak naik kaler tu bila pelamin kaler putih..." yerla makcik oooii... saya tak pandai nak susun-susun kaler ni... hehhehehe... kalau pengantin dah merah... mesti ada jgk la orang lain yang pakai merah kan... hehehe....

teng…

cake cHoCoLaTe....

Image
hehehe... SELAMAT PAGI... kali ni nak cita pasai kek ni.. bukan cara-cara nak buat kek... sebab saya mana reti nak buat kek.. hahaha.. makan tu pandai la... kek ni ada orang yang berikan... thankz yer... huhuhu.... tak sangka dapat kek sebelum balik bercuti haritu... sejarahnya bermula apa bila saya dapat mesej(tak ingat sangat mesej tu macam mana.. lebih kurang la... huhuhu)..............

HP 1 : saya tengah buat kek ni... awak nak tak..? HP 2 : nak3... HP 1 : saya tengah buat ni... nanti sebelum pukul 12 saya beri kat awak yer... HP 2 : ok2... boleh jer....
PUKUL 12..... kring... kring... kring.. (bunyi handset)..... kring... kring... kring..... kring... kring... kring..... masih tidak terjawab.... kring... kring... kring...... alamak... saya dah tertido... sory ek... hahahaha...
7 PAGI.... HP 2 : awak sory... saya tertido.. hehehe... HP 1 : takper2... HP 2 : japg saya dah nak balik... huhu HP 1 : awak ambil sekarang boleh kek tu..? HP 2 : alamak... saya tengah bersiap nak balik sekarang(padahal tak…