Posts

Showing posts from September, 2010

MaRi MendAki

Image
hehehe... saja ja nak bagitahu hari tu aku g panjat bukit kat belakang puncak tu... dah lama aku xbersenam... tiba-tiba TAAT ajak p naik bukit plak.... dia cakap dah dekat 5 sem kot... tp xnaik2 lagi... maka bermula lah kisah kami berdua naik ke bukit itu....

haaa... tgk... muka dua2 orang dah macam apa lagi... yang taat cakap lutut ngan kaki dah nak tercabut... aku plak jangan kata la... jangtung nak meletup pon ada.... penat dia... hanya tuhan saja yang tahu... heheehe... tu la... dah lama sangat xbersenam... huhuhu... lepas ni kena p jogging selalu la sebab nak kena jaga stamina... hidup sihat... amalan kita.. hhehehe....

indahnya alam ciptaan tuhan ni kan... kita patut rasa bersyukur dengan segala rahmat yang dikurniakannya.. bukan senang nak dapat keadaan macam ni... itulah lumrah kehidupan... kadang2 kita dapat apa yang kita nak... tapi kadang ada jgk kita xdapat... tp masih ada benda yang kita xjangka kita akan dapat... kita dapat...

ala TAAT ni... orang nak bergambar... dia pon n…

AwAk........

Image
kalau awak ada terbaca blog ni...
saya harap awak memahami perasaan saya...
inilah luahan hati saya...
maafkan saya...

AWAK...
saya tahu saya xpandai untuk romantik...
awak perlukan orang yang pandai romantik..
saya xpandai awak...
saya cuma dapat bagi bunga masa awak dapat anugerah dekan..
saya hanya tahu mengucapkan perkataan "i love u" di teling awak masa saya ajak kapel..
hanya bunga api di langit jadi tanda masa itu..
maaf awak... saya xpandai untuk romantik...

AWAK...
saya tahu saya xdak masa untuk awak...
awak perlukan orang yang ada masa untuk awak...
saya hanya dapat bawa awak pergi makan saja...
saya cuma dapat bawa awak pergi penang saja..
saya cuba untuk beri masa saya dekat awak...
sebab tu saya usaha sampai dapat pergi langkawi dengan awak...

AWAK...
saya tahu saya xsempurna untk awak....
saya cuma ada hati yang hanya sayangkan awak saja...
saya hanya tahu cintakan awak saja..
dan saya telah cuba buat yang terbaik utk awak saja...

namun....
semua itu mungkin belum…

bye n97... welcome SATIO..

Image
bye n97.. baru pakai seminggu.. hehehe...

warhhh... kejap ja pakai n97... rindu pon ada jgk... hehehe... tp nak buat macam mana kan... dah minat sony lebih sket dari nokia.... huhuhuhu.... tp mmg dugaan la malam tu masa nak g ambik SATIO ni.... dekat nak sampai dah boleh plak tayar pancit.... kena tolak la plak... hehehehe.... pastu kena berlari2 ke SHELL... nampak macam org tgh ganti tayar... skali bukan daaa.... penat siot... tggu punya tggu... membe bagi no phone tukang tukar tiub.... apa lagi.. CALL la... hehehe... dia cakap 30 minit lg sampai.... tggu la dekat SHELL tu... tb2 tukang tiub CALL... alamak... moto dia plak buat hal tgh jalan... hahaha... dugaan2... dia cakap tambah lagi masa tggu tu yer... hehehe... tgk la muka faris tu... dah penat sangat tu... huuhuhu.. akhirnya sampai jgk la tukang tiub ni.. igtkan nak kena tido kat SHELL tu dah... huhuhu... habis RM25 aku tukar tayar moto... hbs ja selesai.. apa lagi... memecut la balik ke PUNCAK... tgh jalan boleh plak si FARIS b…

AKu KemBalI..

waahh... dah lama ek xupdate blog.. masa xmengizinkan plak... hehehe.. insyaallah lepas ni mungkin rajin sket la nak update2 ni... tgk blog orang lain macam bez ja duk update2... hehehehe.. tapi kalau xdak tu.. kira kemalasan melanda diriku... memandangkan aku dah kembali ni... bagi la hadiah apa2 ker... komen2 ker... huhuhuhu... tggu la cerita2 terbaru yer..