Posts

Showing posts from September, 2009

KfC di 4A12.....

Image
1... 2... 3... MulA


org lain baru baca doa... taat dah melantak... sebab tu dia menang... hahaha..


huhuhu... ini pertandingan makan kfc kat umah..... orang cakap makan bagi kenyang...
tapi ini makan xigt dunia punya orang... hahahaha..... jadi inilah antara peserta2 yang masuk bertanding makan kfc.... huahuahauha....


taat
jumlah ayam=4 ketul
jumlah air=5 cawan

alikan
jumah ayam=1 ketul
jumlah air=2 cawan

al-shukri
jumlah ayam=1 ketul
jumlah air=2 cawan

shukri
jumlah ayam=1 ketul
jumlah air=2 cawan

radi
jumlah ayam=1 ketul
jumlah air=2 cawan

fazlan
jumlah ayam=1 ketul
jumlah air=1 cawan

faris
jumlah ayam=1/2 ketul
jumlah air=1 cawan



aku lawan makan ngan alikan...

hahahaha... pemenangnya mesti la taat... dah nampak sah2 pon... faris tgh on diet.... sbb tu kurang makan... dah kurang berat badan 10kg... hahahaha.... makan jangan tak makan...


tgk faris.. minum air jer... diet...

7 Sebab si jejaka tampan masih single

Image
aaaaaa.... saja ja nak menjerit.... hahahaha...
sebab ada dapat benda baru nak dikongsikan bersama... huhuhuhu....
mari la baca tentang lelaki... jejaka tampan still single... huhuhuhu...

sebab 1
Terlalu jual mahal.....
ini la masalahnya.. jual apa la mahal2... xkan la nak kena tunggu harga diskaun kot.. hahaha.... tunggu sampai diskaun 50%... tapi kadang2 bukan nak jual mahal... tapi xdak orang yang nak... terima jer la kan... huhuhu...

sebab 2
persepsi sukar didekati....
ini lagi satu... kita ni punya la ramah dan mesra alam lagi.... boleh dia pikir susah nak didekati.... ish3... xpatut2... bukannya nak makan orang pon... sama2 makan nasi jugak.... hehehehe... tapi mesti la takut kan kalu nampak pendiam ja... huhuhuhu.... sokong2...

sebab 3
maintenance tinggi....
mana ada... pakai pon lebih kurang sama jugak... kadang2 nampak ja mahal... tapi beli kat pasar malam jugak... hehehehe... kadang2 pompuan takut sebab nak kena beli hadiah mahal2... xperlu risau.... biarlah murah pon... janji ikhlas d…

**segalanya tentang aku**

Image
hehehe... poyo betul la cover cd... tapi ok la jugak kan...bukan senang nak buat...isi dalam dia pon ok jugak......

huhuhu..... sekarang dah dapat wat cd baru...dalam cd ni ada la lagu-lagu yang baru...main sendiri siot...hehehehe....contohnya macam "lagu Aku"...."Farhana","anak","pupus", "tanpa" ngan macam-macam lagi la... tapi ini ciplak la..tapi main gitar sendiri la.... huhuhuhu....dulu wat tajuk segalanya tentang kamu....tapi sekarang dah wat yang baru... segalanya tentang aku....ok jugak la kan.... boleh la jugak hilang boring... hehehe....





cd ni dah nak buat dari dulu lagi...
tapi xcukup masa...
lagi pon sekarang pon dah ada banyak lagu yang dimainkan..
jadi boleh la burn dalam cd tu...
luar pon dah nampak cantik..
dalam dia mesti la lagi cantikkan...
hehehehe....