Posts

Showing posts from March, 2012

Honda Civic 2.0 idaman kalbu

Image
huhuhu.. tajuk dia gempak kan.. kereta ni merupakan kereta idaman aku kot.. hari-hari orang lain duk layoq depan mata aku... tahu ka layoq tu apa..? hahahaha... maknanya duk tayang la.. hari-hari duk nampak orang lain naik... aku nak naik tak tahu la bila lagi... huhuhu..  aku minat sebab... nampak smart kot.. hahahaha.. tak tahu la kalau ada perasaan nak berlagak tu datang sekali.. tapi tak la jugak.. sebab aku minat dah lama kot.. kadang-kadang kita kena la pasang impian kan untuk memiliki apa yang kita hajati..

jom kita hayati sikit kereta ni.. huhuhu.. tengok la dia punya enjin.. macam dah sapu minyak sapi ja.. hahaha.. aku kalau jadi pengomen kereta-kereta.. comfirm fail.. sebab tak tahu apa langsung.. tahu nak guna ja.. hehehehe... tapi kalau tengok enjin dia pon dah rasa macam nak sangat beli kan.. tak pa.. kumpul duit bebanyak dulu.. lepas tu baru le sambaq terus kereta idaman ni.. hehehehe..

bila tengok banyak-banyak kali... rasa ketaq habis badan-badan... macam nak p kedai.…

Jannah Kawen...

Image
haaa... apa macam.. lama tak menaip blog ni.. hahahaha.. rasa macam tadak idea la pulak.. hehehhee... berkaitan dengan tajuk kat atas tu.. Jannah atau pangkat dia makcik la.. dah melangsungkan majlis perkahwinan di rumah Tok Wan pada 17 Mac 2012 haritu.. Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan cuaca pada hari tu memang cerah la walaupon petang-petang sikit tu macam hujan sikit.. tapi sekejap jer la.. hahaha... Macam biasa.. aku dengan kamera kesayangan aku  pon memulakan la sesi tembak-menembak ni.. dan ada la sikit hasil-hasilnya.. huhuhuhu...

sebelum Majlis makan-makan bermula atau ketibaan pengantin lelaki la.. Bacaan Yaasin dan doa selamat dimulakan dahulu.. untuk kita sama-sama berdoaa agar pasangan pengantin ini akan berbahagia sehingga ke akhir hayat... masa berdoa tu la kita kena memohon dengan sepenuh hati.. tengok la Uncle Net berdoa macam mana... penuh kekusyukan.. huhuhu...

selepas selesai berdoakan dan bacaan Yassin.. apa lagi.. mari kita menjamu selera la.. haha…