MaRi BeRjOgGiNg

kali ni kita nak bincang pasai kesihatan sikit la ek... huhuhuhu... mesti la tentang aktiviti berjogging... anda suka ker berjogging ni.... susah jugak la nak dapat kawan-kawan yang suka berjogging ni... selalu nya bila ajak ja untuk berjogging.. macam-macam alasan la diaorang akan bagi... contohnya... 

"alamak... hari ni aku ada kerja la.."
" tak per la... jogging la dulu.. kalau sempat nanti aku join la.."
"aku macam tak sihat ja hari ni.."

banyak lagi la alasan kalau tak nak berjogging.... huhuhu... bukan nak paksa kamu-kamu itu untuk berjogging... tapi ingat... kalau badan tak bersenam... lemak-lemak akan terkumpul... maka jadi la obesiti....
nanti kita cerita panjang lagi tentang bagusnya berjogging ni ek.... huhuhuhu...
beli kasut sebab nak jogging.. kalau tak jogging jugak... tak tahu la... kuikuikuikui....

Comments

  1. tak pyh nk lemak sgt la..ko tu keding kot..huhu.

    ReplyDelete
  2. jogging baik untuk kesihatan la.. huhuhu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts