Tempat Syiok - Bangi Sentral Syurga para Hijabster!!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Bagi mereka yang masih tidak tahu berkaitan dengan Bangi Sentral, mai sini kita kongsi bersama-sama apa yang ada di Bangi Sentral dan kenapa dikatakan syurga buat para Hijabster ni. Ikut pengalaman aku p ke sana, boleh dikatakan banyak kedai-kedai online yang bertapak disana. Rasanya ada berpuluh-puluh kedai la, nak bagitahu pon aku bukannya kaki shopping(hehehe).

Antara kedai yang ada:-

Bella Amara
Sugarscarf
byZubeeda
Madre
D.Haibah
Lamina
Bianco Mimosa
Ruhil galeria
AdilJuma
Nursafia
hijrahcouture
Calacara
by Nur Jasmin
TudungPeople
Jubahsouq
Chamber of dream
SitiKhadijah
QairaHijab
IMAAN
AlHumairah
Z'Hanna Boutique
Zawara
Shea rasol
Jelitasara
Leeyanarahman X Elrahexclusive
dan banyak lagi.


Lokasi Bangi Sental, Bandar Baru Bangi

Kat bawah nanti aku kongsikan gambaq-gambaq jenama apa yang ada kat sana (tak semua sebab dah penat masa bulan puasa), kalau dah berkenan tu, boleh la p beli terus disana. Kalau dah penat ber shopping, boleh singgah di kedai-kedai makan dekat situ.
























































Untuk akak-akak diluar sana, beli tu jangan sampai memboros yer dan untuk abang-abang tu, belanja la akak-akak kita ni sesekali (hehehe). Terima kasih la sudi membaca. Daaaaaaa...

Comments

  1. Nampaknya RKI kena mula ambil tahu untuk masa depan ya? Wahai jodoh, segeralah sampai. Lama dah menunggu ni. hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts