ApA LaGi EK...?


entah la....
kali ni aku hilang dengan kata-kata....
aku tak mampu untuk berkata-kata lagi....
apa yang aku rasa penting dalam hidup aku....
dah hilang....
aku dah tak mampu untuk menggapainya lagi.....

dengan terciptanya lagu ini...
belum tentu aku dapat menggapai bulan kembali...
aku hilang dalam lena...
aku lemah dalam jaga...
bulan teruskanlah menyinari hidupku....

lagu ni tak dak tajuk lagi...
sebab aku baru ja buat...
tapi lirik macam budak-budak la....


Didalam hidup ini
ku mengenali kamu sayang
membawa aku
kepada kamu
akan kubahagiakan kamu
walau dengan caraku ini
menyintaimu
dengan hatiku
aku takkan melupakanmu
aku takkan meninggalkanmu
aku sangat menyintaimu
kerna kau didalam hatiku
jangan kau meninggalkan aku
pergi jauh dari hatiku
jangan kau mengucap benci
kerna ia menyakit hati
jangan kau mengucap benci
kerna ia menyakit hati



lagu ni baru ja dicipta...
jadi memang la xberapa nak bagus..
sebab aku bukannya terer sangat nak buat semua2 ni..
cuma ini ikhlas dari hati aku...
sekian..
terima kasih....

Comments

  1. be strong,bro.
    keep up the good work. :)

    ReplyDelete
  2. tima kasih...
    kadang2 susahkan nak bangun semula....
    huhuhuhu....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts