Hati Aku Lagi


Aduh... saketnya...
kecian hati aku ni...
aku pon xtahu lagi macam mana nak pujuk hati aku ni...
bila agaknya semua ni akan berakhir ek...
bila aku cuba beri kasih sayang..
kenapa dia xtahu nak hargai langsung...
aku ni mungkin tempat persinggahan saja kot...
hati aku kan senang saja nak disakiti...
parut yang lama pon belum dapat disembuhkan lagi...
dia beri luka yang baru pulak...
kenapa ek..?
apa yang dia fikirkan tentang aku ek..
fikir aku ni tiada perasaan kot...
senang-senang ja nak buat macam ni kat aku...
kalu xsuka...
jangan la cakap sayang....
benda tu boleh melukakan hati orang.....
percayalah cakap aku ni...
jangan buat aku macam ni ek..
aku ada hati...
aku ada perasaan jgk...
aku hanya manusia biasa....

Comments

  1. hurmmm.. tak payah la difikirkan lagi ,,
    nnti sy bagi lagu 'she will be loved' version lelaki utk awk k ,, hahaha

    ReplyDelete
  2. ad yg lg baek dr dya....suma 2 dh dtentukan Allah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts