~~MaJLis PeRsAnDiNgaN~~

hehehe... best tak tauk kat atas... bukan saya yer yang bersanding... tapi abang long la.. hehehe... maljis ni diadakan pada hari sabtu lepas... 5 FEBRUARI 2011.... haa... best la tempat dia... majlis ni untuk pengantin lelaki dan perempuan... mereka buat sekali... meriah ooo.. hehehe..... pagi-pagi lagi aku dah kena bangun awai... hehe... nak kena p ambil FAZURA lagi... pastu terus p ke JITRA... kat KELAB GOLF... dewan DCCG... hhehehe...

waaaa.... cantik kan pelamin dia... serba putih lagi tu.... kalau pandai... cuba teka pengantin pakai warna apa... jeng... jeng... jeng.... hehehe.... nak tahu ker... kejap ek.... huhuhu....


tudia..... MERAH MENYALA OH JANTUNG KU.... lalalala~~ hehehe... menyanyi plak dia.... apa macam... bak kata FAZURA... "merah la baru nampak naik kaler tu bila pelamin kaler putih..." yerla makcik oooii... saya tak pandai nak susun-susun kaler ni... hehhehehe... kalau pengantin dah merah... mesti ada jgk la orang lain yang pakai merah kan... hehehe....


tengok... mesti aku nak menyibuk jugak... hehehe... biasa la.. aku ada abg sorang ja.... mana ada kakak lain atau abang lain dah... masa ni la aku nak menyibuk pon... huhuhuhu..... jangan marah yer makcik merah dihujung sinun... kuikuikuikui..... lepas penat menyibuk kat pelamin... kami melawat sekitar kelab golf tu... hehehe.... bergambar bersama-sama.... hehehe...

haaa... ini anak sapa plak... cuba teka... hehehe... comei kan... macam aku... hahahah...

alamak... dah nak nangis... nak pergi kat sapa tu...?

tada... oh yeah... datang kepada ku.... sweetnya... hahaha... kejap.. ada lagi tau...

hahaha... adoi... dah macam family nih... mana lagi manja... yang kecik ka yang besar.. hahaha... ada banyak lagi cita... tapi penat la... hahaha... semoga ABANG LONG BERBAHAGIA HINGGA KEAKHIR HAYAT.... AMIN......

Comments

Post a Comment

Popular Posts