iMac.. Selamat memasuki dunia ku..

Akhirnya apa yang aku pendamkan selama ni dapat juga ditunaikan..
dari dulu aku terasa nak mencuba sesuatu yang kelainan dari biasa..
dari Windows aku akan berubah ke Apple product..
macam tak percaya pon ada juga..
tapi kan rezeki tu ada..
Allah tetapkan dah rezeki seseorang tu..
sama ada awal atau lambat jer untuk dapatkannya..
maknanya..
akan berubahlah cara editing aku nanti..
hahaha..
tak tahu la macam mana..
dulu malas nak edit sebab bukan PC sendiri..
sekarang aku ada barang sendiri..
semangat agak berkobar-kobar juga la..
hehehehe..
harap-harap aku dapat hasilkan lagi karya-karya yang dapat naikkan aku la..
huhuhu.. macam harapan yang tinggi ja.. tapi tak pa.. belajarkan..
bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah... semua bergantung kepada usaha kita sendiri..
yang mana yang baik.. kita usaha lebih untuk capaikan dia.. hehehe...
WELCOME iMAC TO MY WORLD...


ini spec iMac yg aku beli.. huhuhu.. yang RM3999 jer tau... bukan yang sebelah dia tu.. kuikuikui...


buka facebook pakai imac.. kuikuikui..

Comments

Popular Posts