AwAk........

kalau awak ada terbaca blog ni...
saya harap awak memahami perasaan saya...
inilah luahan hati saya...
maafkan saya...

AWAK...
saya tahu saya xpandai untuk romantik...
awak perlukan orang yang pandai romantik..
saya xpandai awak...
saya cuma dapat bagi bunga masa awak dapat anugerah dekan..
saya hanya tahu mengucapkan perkataan "i love u" di teling awak masa saya ajak kapel..
hanya bunga api di langit jadi tanda masa itu..
maaf awak... saya xpandai untuk romantik...

AWAK...
saya tahu saya xdak masa untuk awak...
awak perlukan orang yang ada masa untuk awak...
saya hanya dapat bawa awak pergi makan saja...
saya cuma dapat bawa awak pergi penang saja..
saya cuba untuk beri masa saya dekat awak...
sebab tu saya usaha sampai dapat pergi langkawi dengan awak...

AWAK...
saya tahu saya xsempurna untk awak....
saya cuma ada hati yang hanya sayangkan awak saja...
saya hanya tahu cintakan awak saja..
dan saya telah cuba buat yang terbaik utk awak saja...

namun....
semua itu mungkin belum cukup untuk memenuhi permintaan awak...
sebab tu awak cuba untuk mencari orang lain menemani awak...
saya minta maaf awak...
saya xdapat nak buat awak gembira dan bahagia disamping saya...
MAAFKAN SAYA....

Comments

Popular Posts