keliru--meliru---terliru

urrmmm... serelah sekian lama aku tak tulis blog.... kesibukkan semasa belajar di sem akhir ni banyak kesabaran yang diperlukan.... huhuhu... skema tak ayat..? pergh... ok la... kali tak skema lagi... urm... apa ek tajuk kat atas tu... hehehhee.. aku pon tak tahu sebenarnya.... kadang-kadang kita ni selalu keliru dengan apa yang kita hendak buat, apa yang kita nak putuskan dan apa yang kita perlukan....

berbalik kepada cerita keliru ni la kan.... perasan tak yang kadang-kadang kita sukar nak buat pilihan or keputusan... sebab kita keliru dengan apa yang akan terjadi... haaa... adakan... hehehe... tambah-tambah lagi kalau soal hati... semua orang kata pernah... kuikuikui(gelak sopan OK)

hurmmmm.... daripada keliru la kadang-kadang kita akan buat keputusan yang agak tepat... sebab kita tak dapat berfikir dengan baik... bukan waras... hahahaha.... seboleh-bolehnya... kita fikir sehabis baik sebelum kita buat apa-apa keputusan, bukan nak marah ni... tapi just nak bagi naihat la kepada kawan-kawan kita yang masih keliru dengan apa yang mereka lakukan...

aku pon sama jugak... tgk la gambar tu... kelirunya... hehehee... sekarang ni aku keliru... aku keliru bila aku fikirkan siapa yang akan menduduki di hati aku... sama ada yang cantik.. atau yang baik..? biasa la kan... selalunya kita akan cakap... "kalau ada jodoh... itu la pilihannya...." hehehe... apa kata kita tukar sikit semua ni... tukar bagi bunyi macam ni.... "kalau ada jodoh... kena la kejar dan mencarinya..." hehehhe... pandai-pandai ja nak tukar... biasa la... dah belajar dari kecik... tak pandai banyak... pandai sikit pon ok apa... hehehhee...

waahhhh... tak rasa macam panjang sangat ka aku tulis kali ni...? hurrmmmm.... hahahaha... sebenarnya aku saja ja praktis tulis... sebab lepas ni dalam kepala otak aku ni... ada jugak terlintas nak buat cerita panjang.... apa-apa pon nantikan la ek... buat by episod... waahhh... menarik gitu yer... huhuhuhu.... ok-ok... dah tak kena dengan tajuk dah ni....

daaaaaa....

Comments

Popular Posts