Jadi Artis rakaman kejap ler.. hehehe..

haaaaa..
kali ni nak bagitau korang dah berkawan dengan artis..
aku la tu.. kenapa?
tak percaya ka? hahahaha...
biasa kalau kena berlakon jadi doktor.. bukan selalu dapat kerja macam ni..
habis ja latihan bomba haritu, ingatkan tamat la sudah semuanya..
rupanya ada lagi kerja.. kena berlakon untuk video education tentang kebakaran..
ingatkan senang ja berlakon ni.. Fuuhhh... susah gila ooii...
sehari suntuk duk kat IJN sebab nak berlakon jer...
penat dia jangan cakap la... letih habis satu badan ni...
huhuhu... tapi apa-apa pon dapat pengalaman baru..
bukan  senang nak jadi arits kejap.. hahaha...
ini la antara watak-watak yang berlakon...

 ada bakat jadi doktor tak? hahaha..

 "kena lari macam ni" kata bro tu..

 lari yana.. lari... Apppiiii..

 ini pesakit.. tak nampak sakit pon...

 tunggu babak yer.. huhuhu

 bila nak sampai babak aku ni... mengantuk oooii...

 malunya nak berdiri depan kamera.. belakang pon jadi la.. huhuhu

 ketuk sampai pecah.. tak nampak ni.. kena atas lagi berdiri..

aduh... sakitnya... berat ada la.. hahahaha...

akhirnya dapat juga habiskan semua ni.. hehehe... nak tahu video ni jadi macam mana... tunggu dan lihat jer la nanti.. hahaha... tak tahu la apa jadi nanti... tunggu payment jer ni..... $$$$$$$$

Comments

  1. hahaha.. lama cik bunga kita menghilang..

    ReplyDelete
  2. Nak buat macam mana belalangggg.... internet tiada.... :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts