Kenangan Pak Hainan

ini kisah makan malam aku..
jangan baca.. ish2... baca jugak..
hahahaha...
balik kerja ja aku duk pikiaq apa nak makan malam ni..
pikiaq punya pikiaq.. tiba-tiba aku teringat makanan yang kami(geng-geng aku) selalu makan masa zaman sekolah dulu.. hahahah..
tempat markas berkumpul dulu la sebelum p ronda-ronda pasaraya..
kat aloq staq ada city plaza la.. mana lagi..
hahahha..
apa lagi terus ajak Z p makan kat pak hainan la..
tapi ini versi KL punya.. hehehe...
bila sampai ja.. order makanan yang dulu selalu order..
ingatkan dah tak dak.. rupanya ada lagi.. nampak sangat pak hainan tak pernah berubah..
hahahaha...
apa-apa pon.. kepada kawan-kawan sekalian.. selamat menjamu selera yer...
makan.. makan.. nyum.. nyum.. nyum..

 ini la makanannya.. hehehe.. Home Noodle Hainan

 susahnya aku nak makan pakai chopsitk ni...

namanya mexico sunset.. slruupppp...

Comments

Popular Posts