Video UiTM Attachment 2013


Assalamualaikum dan salam sejahtera..
syukur Alhamdulillah kerana aku sekali lagi diberikan kepercayaan untuk buat video attachment student UiTM di IJN..
kali ni aku diberitahu awal-awal tetapi idea untuk menghasilkan video langsung tak dapat dikeluarkan..
mungkin aku juga sibuk dengan kerja-kerja harian.. sampailah waktu sehari sebelum hari terakhir mereka di IJN.. start masuk kerja saja.. aku dengan Khairul Amri duduk bersama memikirkan idea yang nak diguna pakai. sampailah ke petang kami buat.. masih belum siap..
pukul 7 dah pergi main futsal pula.. habis main dalam pkl 9..
aku balik ofis balik.. nak siapkan video budak-budak UiTM ni... tepat jam 12.. aku habiskan.. sebab tu dekat hujung-hujung video ni.. dah jadi macam bosan sikit..
aku punya la takut.. takut video ni tak menarik... sampai menggigil aku dibuatnya pagi-pagi tu..
awal-awal pagi dah ada program dengan doktor-doktor.. memang tak sempat la aku nak check balik video tu.. orang cakap.. redha jer la..
dan ini la video tu.. maaf la kalau tak menarik.. hehehe...


http://www.facebook.com/photo.php?v=537521299625866&set=vb.360869393957725&type=2&theater


Comments

Popular Posts