UiTM Latihan Industri

Assalammualaikum dan salam sejahtera...
hehehehe.. jangan lupa jawab yer.. bukan apa.. beri salam tu sunat.. jawab salam wajib..
hehehe..
starting 28 Januari 2013, student-student dari UiTM datang ke IJN untuk latihan industri..
depa semua ni buat kerja kat IJN dalam masa sebulan juga la.. sampai 28 Februari.. yerlakan.. Februari mana ada sampai 30 haribulan.. hehehe...
daripada aktiviti ni la kita dapat berkongsi pengalaman dan pengetahuan dalam bidang rekod perubatan.
kita berikan mereka peluang merasai alam pekerjaan, diaman meraka pula memberikan idea-idea bernas dalam bab pengurusan maklumat pesakit.
nak cerita rasa macam pajang sangat.. hahaha..
inilah serba sedikit gambar-gambar yang dapat dirakam..
seeenyuummmm sikit.... huhuhuhu..

kusyuknya dengar.. padahal tak faham.. hahaha

soalan senang pon tak tahu ker? dia tanya nama ko sapa..

ini makan suap ni.. rasuah.. rasuah..

penatnya nak jalan.. pakai roda lagi bagus..

kami pon penat juga.. duduk bawah jer la...

ini awak buat macam ni.. macam tu.. macam ni balik.. ok..

scan.. scan.. scan... huhuhu...

inilah student-student UiTM tu.. dengan staf-staf HIMS


masa orang ramai buat kerja.. aku la tangkap gambar mereka.. tak kira masa la.. selalu ja ada aku pi jalan-jalan menyibuk nak tangkap gambar orang buat kerja. last sekali aku pula yang kena diambil gambar masa aku sibuk membuat kerja aku.. hehehe.. sapa tangkap gambar aku buat kerja ni.. ish.. ish.. ish.. nanti nampak la aku punya kerajinan tu.. hehehe.. selamat maju jaya semua..


















Comments

Popular Posts